Na mnogim temama govorimo o pravima dece, od prvog razreda uredno ih upoznajemo sa njihovim pravima i to radimo toliko dobro, da do sedmog osnovne, upamte samo prava a o obavezama ne znaju ništa. Naravno, našom krivicom.
Krivicom prosvetnog sistema koji je učenicima dao svu slobodu, a onima koji ih uče uskratio istu. Čak ne smeju ni da se brane ako ih tuku. Pitam se gde je ono vreme kada smo drhtali dok direktor prolazi hodnikom, kada se znao red, ko je ko i kako se treba ponašati u školi.
Više se ništa ne zna. Ne znam ni koga da krivim. Molim Boga da mi se ovako lajavoj ne odveže jezik pa i ja jednog dana dobijem po nosu...
Šta Vi mislite o ovome?
Da li o prosvetnim radnicima mislite samo kao o onima što imaju solidne plate, zimski i letnji raspust, pa ako nekad dobiju, nek otćute...Inače idu na sud jer su oni krivi što ne okrenu drugi obraz, kad učenici opale po jednom..


Citat




,da je bio dosadan,nepristojan itd. stoji,samo pre i posle šamara me zanima reakcija...mislim mogu da te pokradu,kad uhvatiš krivca ne smeš šamar da mu lupiš ma koliko ga zaslužio ako ima svedoka,a kamoli da te neko snimi...sad mi reci zašto bi ovaj predavač bio izuzetak,mislio sam da je pedagog,a pedagog treba da zna da se ponese u datoj situaciji...
Ništa, a?


, vezano za proveru kadrova po školama, jer sam i sama suočena sa problemom kod koje učiteljice će mi krenuti deca u prvi razred. U prvim godinama školovanja kada treba da se utvrde temelji vrednovanja škole i nastave u očima moje dece (pored naravno mog angažovanja u smislu pozitivne podrške) veliki uticaj ima i nastavno osoblje koje treba da bude u svakom smislu pozitivno, vredno i da predstavlja autoritet mojoj deci.




